maandag 29 september 2008

# 19 Sociale Netwerken

Tuurlijk schiet ik van ding 19 spontaan in een spagaat. Want sociaal en computer, dat is toch hetzelfde als zwart en wit, licht en donker. Tuurlijk ben ik lid van Ning en is dat heel erg nuttig. Tuurlijk is het goed dat er collega's bezig zijn met een virtuele bibliotheek in Second Life. Hoe is het daar trouwens mee ? Maar toch, echte vrienden wil ik zien, wil ik horen en er mee praten. En vroeger wilde je nog wel een ietsje meer. Achter de meiden aan op zaterdagavond, die knop heb ik op Hyves nog niet gevonden. Tuurlijk ben ik aan het bagatelliseren, maar toch !!!

5 opmerkingen:

Manu's Blog zei

Kiek de oude bok en de groene blaadjes wordt in Kees wakker.

Manu

davidovix zei

Heey Manu

Zo ist en nie anders juust, maar va nwelk bouwjaar ben jij ook weer, ahum ????

Gr
Kees

Unknown zei

Kees, je begrijpt het verkeerd. Op Hyves zoek je de meiden uit waar je op zaterdagavond achteraan wil: je gaat op zoek naar een leuke foto, je kijkt waar ze uitgaan (onder spots: staan altijd hun favoriete cafe's), je prent hun interesses goed in je geheugen, dan hoef je ook niet met afgezaagde oneliners aan te komen (let op: een vuurtje vragen is ook erg passé sinds het rookverbod) et voila, je kunt 10 keer gerichter achter de meiden aan dan pakweg 30 jaar(?) geleden!
Succes
Janette

davidovix zei

Heey Zuidwegje

Zo had ik het nog niet bekeken eerlijk gezegd. Das een soort digitaal achter de meiden aan. Dat had inderdaad veel tijd kunnen besparen vroeger. Toch was een voorselectie met een glaasje bier aan de bar ook nie verkeerd eerlijk gezegd. Beetje loeren zeg maar. Ach, met enige weemoed aan vroeger denken is toch heerlijk !!!

Gr
Kees

Unknown zei

Die voorselectie aan de bar vindt dus nu plaats achter je beeldscherm. Of dat minder leuk is, durf ik niet te zeggen. Het is wel goedkoper denk je niet?
Gr. Janette