donderdag 25 september 2008

# 18 Librarything

Wat een prachtig instrument is Librarything voor mensen die veel lezen. Zelf doe ik er op dit moment weinig mee. De reden daarvoor is simpel, ik lees helaas te weinig. Over de reden daarvoor heb ik een paar jaar geleden een aardige discussie gehad met een collega. Zij las erg graag en veel en ik zei dat ik daarvoor jammer genoeg te weinig tijd had. Volgens haar klopt hier geen barst van maar is het een kwestie van keuzes maken. Dat zou betekenen dat ik andere dingen belangrijker vind. Het zou kunnen, kweet het nie ????









4 opmerkingen:

davidovix zei

Ok Henk

Dat kan dus ook nog, maar ik ging maar een beetje uit van de positieve benadering !!!!! Dat moest wel een beetje gezien mijn gammele lege boekenkastje
Afijn
Kees

Marleen zei

Leuk dat je ondanks de lege boekenkast toch aandacht hebt besteed aan LT. Je weet nu in ieder geval hoe het werkt... dat alleen al is positief :-)

Unknown zei

Wie was die collega? Jaren geleden, toen ik jong en onbezonnen was en nog niets wist, riep ik ook wel eens zulke dingen...

davidovix zei

Hoi
Janette

In 1 keer goed !!! Dat je dat ook nog weet, prachtig toch !!!
Denk je er tegenwoordig anders over dan ??????

Gr
Kees