donderdag 12 juni 2008

# 06 Flickr ontdekken





Aleh, op ontdekkingstocht in de wereld der digitale foto's. Ik had op verschillende blogjes van collega's al gezien dat sommige daar al behoorlijk handig mee zijn. Prachtige foto's gezien varierend van een regenboog tot prachtige bloemen. Wordt dat ook iets voor mij want thuis is de digitale camera het domein van mijn vrouw ??? Af en toe mag ik er eens 1 maken maar uploaden naar onze PC is een heel ander verhaal, dan ben ik meestal niet meer in de buurt. Aangemeld bij Flickr en wat foto's geupload van mijn PC. Ik wilde graag een diashow op mijn blog en dacht dat dit met Flickr heel eenvoudig moest zijn maar dit viel helaas erg tegen. Samen met Juf Ali aan het prutsen geweest maar toch maar gekozen om dit via bubbleshare te doen. Dit is echt een prachtig programma waarmee zelfs ik de mooiste dingen kan maken. Voorlopig staat er dus een beetje zenuwachtige diashow op mijn blog maar die kan ik zo veranderen in een wat rustiger gebeuren. Volgens Meester Henri hoefde ik niet perse zelf een foto te maken en die hier op mijn blog plaatsen maar nu ik eenmaal bezig ben wil ik dat toch ook graag eens proberen. Dus camera gehaald bij Sip, foto's gemaakt, kabeltje in de Pc en voila weer wat geleerd. Das toch wel het mooie tot nu toe van deze cursus, het lijkt allemaal tovenarij wat sommige mensen doen maar voor je het weet tover je zelf !!!!!!!!!!!!!

Abrakadabra

Toverkees

1 opmerking:

Alinda Mastenbroek zei

"Rerum omnium magister usus" of te wel: De praktijk is de leermeester van alle dingen. Chapeaud Kees dat doe jie heel goed!!