donderdag 29 mei 2008

# 05 RSS feeds vinden



Heden middag een beetje aan het zoeken geweest naar nieuws feeds en dan niet voor de lol maar gericht op bibliotheken. Eerst een poosje aan het spelen geweest met Bloglines maar eerlijk gezegd ben ik daar niet super enthoussiast over. Wel kwam ik de blog van Kees Hamann tegen dus die heb ik toegevoegd aan mijn feeds. Ook gezocht via het blog van Edwin en daar staan inderdaad heel wat verwijzingen op naar collega bloggers. En dan kom ik wat mij betreft een beetje op een hekel punt, want wie of wat staan voor kwaliteit. Edwin ken ik langzamerhand en die schijnt ook een prijs te hebben gewonnen dus dat zit wel goed. Voor de rest is het voor mij als leek moeilijk in te schatten op welke blogs ik het beste RSS kan nemen. Je ziet op den duur door de bomen het bos niet meer!!! Ik ga er maar een beetje vanuit de verwijzingen op Edwin zijn blog in orde zijn want hij zal ze er toch niet zomaar opzetten??? Welk blog mag ik absoluut niet missen, roept u maar ??????

Kees

4 opmerkingen:

Alinda Mastenbroek zei

http://librarylingo.web-log.nl/librarylingo/ is wel een aardig blogje om te lezen. Voeg die maar toe! Leuk om te zien dat je je netvibes in 'het zonnetje' hebt gezet!!

davidovix zei

Hoi Ali/Henk

Dank voor de tips. Ik ga ze een poosje in de gaten houden

gr
Kees

BirdBlok zei

Welke blog je niet mag missen? Welke denk je? :)

Weet je wat je ook niet mag missen als mister Sport? De Sportdag..

Toch een goed weekend,
Birdy

davidovix zei

Heey Birdy

Twas ook bij mij in elk geval een vochtig weekend zowel binnen als buuten aan het lichaam !!!

gr
kees