donderdag 29 mei 2008

# 04 Opfrissen









Opfrissen en opvrolijken dat waren mijn ervaringen met ding 4. Ik gebruik sinds 2 jaar Netvibes na onze cursus van Marina en vaak meerdere keren per dag. Een keertje de boel opfrissen is er eerlijk gezegd nooit van gekomen zowel qua vormgeving als de inhoud van mijn feeds. Na het zien van dat leuke filmpje over het aanpassen van Netvibes aan de slag natuurlijk en kiek alles werd er een stuk vrolijker van. Ook de inhoud van mijn feeds is al 2 jaar hetzelfde dus ook daarvoor is een verfrissing niet verkeerd. Zeker in mijn tabblad bibliotheek is het toch niet allemaal rozegeur en maneschijn. Wat mij betreft blijft Edje nog steeds een topper en voor de rest valt het eerlijk gezegd toch nog een beete tegen. Ze moeten beter hun best gaan doen anders worden ze eruit geknikkerd. Ik ga in ding 5 op zoek naar nieuwe inspirerende bieb bloggers. Pas een tip gekregen van Edwin over onze collega Kees Hamann dus die ga ik maar eens bekijken. Verder ook een nieuwe tab gemaakt maakt van medebloggers uit onze cursus. Daar zitten trouwens ook al hele aardige tussen moet ik eerlijk zeggen. Die ga ik nog eens op het gemakje bekijken en op reageren !!!!


KEES



2 opmerkingen:

Harlekineke zei

Ha Kees,

Geweldig dat jij een plaatje van jouw netvibes bij jouw ding hebt gezet. Hoe heb je dat gedaan?
Ben benieuwd, wil ook wel zo'n plaatje toevoegen

Groetjes Ineke

davidovix zei

Hoi Ineke

Ook das was best een beetje prutsen maar op den duur samen met Ali en met gebruik making van weer een ander programma lukte het !!!!

Afijn
Kees