maandag 19 mei 2008

# 01 Blogge om dood

# 01


De kogel is door de kerk. Na wat gepruts en aanmelden bij Gmail behoor ik nu ook tot de wereld der Bloggers. Viel eigenlijk best mee, ook hier geldt als zo vaak, niet te snel willen en goed lezen. Misschien wordt dit blog ooit wel net zo beroemd als dat van mijn buurman als zal dit blog minder gevuld worden vrees ik na 16.00 uur en in het weekend. Dat laat ik graag aan anderen over. Al met al best leuk om te doen, nu nog maar een beetje uit zien te vogelen wat er allemaal verder me kan. Ben zeer benieuwd !!!!

Gr
Kees den Blogger

6 opmerkingen:

Marleen zei

Leuk Kees, dat is volgens mij de oude lay-out van ZBD.

Welkom en veel succes met je bloggie davidovix!

Bimmieding

Cocky zei

Hoi Kees,

Zag nu ineens hoe ik kon reageren op jouw blog.
Hij lijkt kwa kleur inderdaad veel op die van Edwin...

succes verder!
Cocky

Manu's Blog zei

How did davidse fix that: Afgekort davidovix

Unknown zei

Mooi man,

Nou kan ik ook es reageren bie joe!

Succes!

Ed

davidovix zei

Hoi

Dank voor alle positieve reacties, we bloggen door !!!!

gr
Kees

Marina Noordegraaf .... zei

he kees den blogger. Succes!!