donderdag 12 juni 2008

# 07 Flickr geavanceerd


Nou nou, bel bel. Gelijk maar doorgegaan met mijn ontdekkingstocht. Er is wel heel erg veel te vinden en te manipuleren. Omdat ik zelf tot op dit moment weinig tot niks doe met digitale foto's gaat het meeste me op dit moment nog een beetje te ver. Wel krijg je door links en rechts een beetje te proberen een aardig beeld wat er allemaal mogelijk is. Regelmatig zie ik op het blog van Edje van die prachtige afbeeldingen voorbij schuiven en ik begin er nu langzamerhand een beetje achter te komen hoe ie dat allemaal voor elkaar krijgt. Zoals ik al schreef fiets ik redelijk snel door dit ding heen maar ik kan me voorstellen dat mensen hierin volledig blijven plakken en tot diep in de nacht mee bezig blijven. Kan bij mij niet want ik moet fit zijn voor het weekend, voetbaltoernooi in Deutschland.
Mooi man, daar rondlopen in vol Oranje Ornaat. Hup Holland Hup !!!!!
Welterusten
Kase

2 opmerkingen:

Rob Izeboud zei

Hoi Kees, vind die panter ook wel wat voor een brulshirt!
Heb je er al een?

Groetjes,

Rob

davidovix zei

Hoi Rob

Geen brulshirt maar wel tig andere. Zoals je ziet ben ik ook aan het prutsen met digitale foto's. Nog geen mooie regenbogen maar wie weet.

gr
Kees