vrijdag 13 juni 2008

# 08 Foto's manipuleren etc.

Spielerei, deel 2!! Machtig, prachtig allemaal maar kiek uut ding 8 kan een zeer verslavende werking hebben, u bent gewaarschuwd. Zoals ik al eerder schreef ben ik een echte debutant in de wereld der digitale fotografie maar ik ben toch wel heel erg leuke dingen tegengekomen. Er gaan een paar tips richting Meliskerke. Volgende week samen met Marleen nog eens even kijken of we de layout van mijn blog wat spannender kunnen maken en dan op naar Web 2.0.

Kees

4 opmerkingen:

Marleen zei

Gaaf!

Je diavoorstelling werkt op mijn lachspieren Kees. Lekker! :-)

Manu's Blog zei

Niet alleen op de lachspieren, je wordt er bijna duizelig van. Maar tis toch wel gaaf.

davidovix zei

Hoi Henri

Das voorlopig ook nog een beetje de bedoeling. Ze moette nie te lang blijven plakken.

Kees MacDonalds

BirdBlok zei

Hela, Vleugel 8 is inderdaad erg verslavend! Tussen de wedstrijden door heb ik ook al heel wat leuke creaties gevonden. Bijna net zo leuk als voetbal kijken....:) Succes verder,
Birdie