donderdag 19 juni 2008

# 09 Web 2.0





Ding 9, een soort overpeinzing wat mij betreft. Davidovix hinkt een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant is het tot nu toe een prachtige ontdekkingsreis in de wereld der bloggers (valt best mee allemaal) en Flickr (machtig prachtig). Ik heb denk ik een aardig beeld gekregen wat er allemaal mogelijk is en ik kan me goed voorstellen dat het voor sommige mensen een verslavende werking heeft. Daar heeft Davodivix nog geen last van gelukkig. Aan de andere kant vraag ik me nog steeds een beetje af wat ik er voor mijn werk allemaal mee kan. We zijn tenslotte niet allemaal ZB Digitalen. Ik ben dan ook erg benieuwd welke blogs die nu zijn opgestart nog actief zijn aan het eind van het jaar. Dat ga ik zeker volgen en ik denk dat ik er wel een paar weet. Welke zeg ik lekker niet !!!!


Voor Rss geldt een beetje hetzelfde verhaal. Ik gebruik het dagelijks en dan heeft het tabblad bibliotheek ook echt met het werk te maken met oa. de blogs van de VOB, WOW en natuurlijk ZB Digitaal. Maar ook zitten in mijn netvibes een paar andere tabs en die hebben toch wat minder met het werk te maken. Ik denk dat dit bij meer collega's voorkomt. Welke het bij mij zijn zeg ik ook lekker niet !!!!! Langzamerhand kom ik aan het eind van mijn overpeinzing en ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het tot nu toe een erg leerzame cursus is geweest. Op naar ding 10 en 11 en dan richting de zonnebloemen in Toscane.

Chiao



5 opmerkingen:

Marleen zei

Hola Kees, ondanks het lekker niet zeggen van dingen vind ik dit een leuk geschreven overpeinzing!

Bello giorno

Alinda Mastenbroek zei

Lekker puh!!!

Harlekineke zei

Lekker korte duidelijke overpeinzing, Kees! Wou dat ik het zo kort kon houden.
Arrivedeci!!!

Marina Noordegraaf .... zei

ah ja, de welbekende zonnebloemen :-)
Alvast veel plezier aldaar!

davidovix zei

Hoi Marina,

Leuk weer eens wat van je te horen. Ik had al meer reacties van je gezien zo links en rechts. Je kan de cursus aardig volgen op deze manier denk ik !!! Cursus is zeer de moeite waard en leuk te zien hoe iedereen het doet. De een wat meer dan de ander maar ZB digitaal heeft al aardig wat welpjes geworpen dacht ik zo. De zonnebloemen blijven lachen naar mij, dus weer richting Toscane over 2 weken. Heb je zelf ook nog vakantieplannen???

Chiao
Kees