donderdag 28 augustus 2008

# 13 Online kantoortoepassingen

Google Docs was nieuw voor mij en ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik daar mee moest. Na wat oefenenen met Ineke en Julia ben ik daar toch redelijk snel achter gekomen. Als je deze toepassing goed gebruikt en iedereen is goed op de hoogte is kan dit veel werk besparen. Wij voetballen nog ieder jaar met een oud schoolelftal van de CSW en omdat het dit jaar een jubileum betrof is er een boek verschenen. Twee ouwe schoolvrinden hebben het boek geschreven en ik heb ook zelf een behoorlijke bijdrage geleverd. Waren we toen maar op de hoogte geweest van Google Docs, dat had een aardige berg e-mail kunnen besparen. O ja, mocht je het boek ook willen lezen, de bieb heeft dit unieke boek natuurlijk ook. Toch krijg ik van deze toepassing ook een beetje eng gevoel. Voor het samenstellen van ons boek zou ik het best durven gebruiken. Nu ben ik niet in het bezit van een dagboek maar voor zoiets lijkt me dit niet de beste manier. Ik las op het blog van Marleen dat Edwin hier ook al een keer over geschreven heeft. Wat best jammer is dat het voorbeeld om een document op het web te bekijken niet werkt.









Geen opmerkingen: