woensdag 27 augustus 2008

# 12 Spelen in de zandbak

Spelen in de zandbak viel eerlijk gezegd nog niet zo mee. De vormpjes waren toch wat moeilijker dat ik dacht en dat zand plakt niet meer als vroeger. Na eerst wat te hebben rondgekeken leek het me aardig om in de Zeeuwse favorietenwiki een nieuwe folder te maken met Zeeuwse evenementen. Helaas begonnen hier de problemen want een nieuwe folder aanmaken kunnen alleen de begeleiders van de cursus dus das een aardig weetje voor de medecursisten denk ik. Gelukkig kwam Juultje met me spelen want ook het plakken van de tekst en het plaatsen van een foto ging niet geheel volgens plan. Het werd op den duur nog een echte oefening omdat Henri ook mee ging spelen. Hij ging proberen de door mij geplaatste foto op de juiste plek te krijgen en dat is dan weer het leuke van een Wiki, iedereen kan er dingen aan veranderen. Eind goed al goed, in de Zeeuwse wiki staat nu een folder met Zeeuwse evenementen. Dus collega's, weten jullie leuke evenementen of happenings die je niet mag missen, zet ze erin!!!!! Heey Manu, wat dacht je hiervan "Nazomerfestival".
Tot slot, ook in Beekeu gaan dingen mis !!!!!!

2 opmerkingen:

Dietertje zei

Het spelen met de vormpjes in de zandbak is aardig gelukt. Wie had dat gedacht, dat je 50 (Henri) of bijna 50 ( jij volgend jaar )moet zijn om nog eens met je jongere collega (net 21)te mogen spelen. Waar een cursus al niet goed voor is.

davidovix zei

Kiek

Dat bedoel ik !!!!!

Kees